3 Ekim 2011 Pazartesi

Zihni Sinir İcatlar ve Bendenizin Lüle Merakı :)

Eheheh, şimdi başlık ilgi çekici oldu, bakalım gerisini nasıl getireceğiz :) Yok yok, zihni sinir icadın sahibi ben değilim merak etmeyin, elin gavuru yapmış, ben kendi halimde kendi köşemde hala okula gidip ders çalışmak sorunsallarıyla uğraşmaktayım :)


Bugün mailime gelen günün fırsatlarını incelerken "maşayla saçınızı yakmadan buklelere sahip olun" ıvır zıvırından bir cümle gördüm ve hemen üstüne tıkladım. Sevgili okurum, benim dalgalı saç konusunda çok aşırı bir sempatim var, bunu da burada açıklıyorum :) Yani şu dümdüz, aslında dümdüz de değil de kendinden hareketli olan saçlarımın aslında dalga dalga yahut bukle bukle olması iin nelerimi vermezdim ki :) Vakti zamanında bunun için perma bile yaptırmıştım, gerçi sonu acayip kötü oldu, artık permanın p sini duymak istemiyorum; hele ki saçlarım uzayınca saçımın dipleri düz uçları lülemsi mısır püskülü görünümünden sonra!!! Herneyse, bir ara yine bu dalgalı saç sevdam için gittim babyliss saç maşası aldım, ama gel gör ki kendi kendime yapmaya çalıştığım bir iki başarısız denemeden sonra ondan da umudumu kestim, çünkü bu maşa işi tek başına ya-pıl-mı-yor!!! Yahut yapılıyorsa da tek başıma ben beceremiyorum demek ki, çünkü bende bir kardeş var 15 dakikada kendi saçını kuaföre gitmiş kadar güzel yapıyor, ben kendi saçımı 50 dakikada anaokuluna giden kız kadar yapamıyorum. Yok yok, ben okumasaymışım da ailem kuaför yanına verseymiş ben mesleğe girişte bile bulunamazmışım :))) Kardeşim de bir iki sefer yaptı saçımı onsan sonra o da ücret istemeye başladı, tabii o da haklı kendi çapında, el emeği denen bişi var, öğrenci harçlığı çıkarması lazım; ama buna da ben yanaşmadım, ablasıyım yani niye para veriyim, o çalışsın :D 


Buraya kadar okuduklarından da anlayacağınız üzere kıymetli okurlarım, benim aslında kendine bakım konusunda pek becerim yok; Avon kataloglarındaki harika kadınlara özenmekten öteye gidemiyorum maalesef, ama bu saç konusu makyajdan filan çok daha öte,


Herneyse, ben bu ilana tıkladım bir de ne göreyim, tam tembel işi bişi icat etmişler, aha da netten alıntıladığım ve Picasa ile kolajladığım (ki bu Picasa ile ilk kolajımdır, alkış istiyorum :)))) bu gavur zihni sinir icadı :) adı Magic Leverage imiş...



bunun videosu var bir de onu izleyin, (buraya tık tık) mantığını görüceksiniz zaten, izlemeye üşenenler için kısaca diyor ki, saçı çubuğun ucuna takıp bu sarmal rulonun içinden geçirin, saçınız hafif nemli olsun yarım saat sonra çıkarın mis gibi lüle :) ben de ne yalan söyliim fiyatını uygun buldum sipariş verdim, bakalım bunu sonucu güzel mi olacak, yoksa uyduruk bişi mi çıkıcak, hiç olmadı ürün güzel olucak da ben mi tek başıma yapmayı beceremeyip sonunda bu zımbırtı da mı kardeşimin hizmetine tahsis oluncak bilemiyorum :)

gelince anlatırım  hepsini detaylıca,

hepinize kocaman sevgiler!!!

6 yorum:

Gul/İnn dedi ki...

güzel bir icata benziyor ama yorumlar gelsin gelir gelmez..bizim evde bunların daha değişiği var kabloları düzenlemek için..eşime söyliyimde bol bol getirsin bana :)

emelden.blogspot.com dedi ki...

bayıldım ben buna,14 yaşındaki kızımın maşa yap anne diye peşimde dolanmasından kurtarırmı benide acaba.haberlerinizi merakla bekliyorum.sevgiler...

Dürr-i Yekta dedi ki...

güzel birşeye benziyor, çin işidir kesin :)

Maya'nın Cicileri dedi ki...

@Gül/İnn, valla kablo düzenleyici de güzel fikir, aslında o minik plastik kelepçecikler çok işe yarayabilir :P

@Emel abla, alır almaz yorumlarımı yayınlayacağım, hatta işe yarayan bişeyse adım adım fotoğraflayıp da yayınlayabilirim :)

@Yektacım zaten bu procelerin çoğu çinlilerin elinden çıkma, onlar olmasa biz naapardık :D

yenigelin :) dedi ki...

Süpermiş sen denede anlat bakalım memnun kalıcakmısın canım benimde dalgalı saça bir zafım varda :) Bu arada bende babyliss kullanıyorum sana naçizane tavsiyem şekerim önce saçını çok hafif spreyle sonra maşa yap 15 dakkada bittiyor bittikten sonrada şöyle bir saçlarını salla gayet doğal dalgalara sahip oluyorsun. Sevgiler...

Maya'nın Cicileri dedi ki...

@Yenigelincim, muhakkak paylaşacağım zaten, anlatmadan duramam da...da'sı işte bunu da beceremezsem o vakit bende cidden bir sorun var demek olucak :P maşada sorunum da şu ki, saçımın arkasını maşa yaparken hep eciş bücüş oluyor, ona bir çare bulamadım ben daha :D yine de yılmazsam bu akşam da senin tavsiyene bir uyayım bakalım canımcım :) sevgiler benden de :)