6 Ekim 2011 Perşembe

Ben ne zaman zengin olacağım? :)

Yine ilginç bir takıntımı burada sizinle paylaşacağım. Aslında şu an daha takıntı değil, ama ben bunu destekleyip büyütürsem takıntı halini alacak, ki ben bunu büyütmeye çok meyilliyim :)))


Yaklaşık iki haftadır zengin olmak umuduyla bilumum şans oyunlarına merak salmış haldeyim. Herşey iki hafta önce bir cumartesi günü kazıkazan oynamamla başladı. Normal şartlar altında 1TL yani amorti bile çıkmayan bana, 10TL'nin çıkmasıyla (ki bu meblağın tamamıyla yine kazıkazan oynadım, bir süre amortilerle devam etti ama sonra bitti tabii :p) ben talihimin değiştiğine inandım, ve o tarihten sonra haftanın belirli günlerinde sayısal loto bayiisinin kapısını aşındırmaya başladım :) yok yok, merak etmeyin o kadar da değil :P 

Bazen makineye oynattırıyorum, bazen de önüme kuponu alıp gözlerimi kapayıp kalem hangi sayıya denk gelirse onu işaretliyorum. Ve mutlaka her oynayışımdan sonra "bu akşam kesin kazanacağım, loto bana vuracak, yihuuu!!!" gibisinden evrene anlamlı mesajlar gönderiyorum ki, şansı kendime çekebileyim. Ama dikkat, buna yüzde yüz kendini inandırman lazım, yoksa tutmuyor kardeş :) Hatta etrafımdakilere "zengin olursam sana da şunu şunu yapıcam" filan diye söylüyorum ki, onlar da inansın ve evrene pozitif enerjilerini göndersinler, şansımın açılma ihtimali daha da artsın :))) İstisnasız hep böyle yapıyorum. Herneyse akşam loto oynanıyor, ben sonuçlara bakmıyorum, çünkü enerjimin bozulmasını istemiyorum. Ama sabah işe geldiğimde, acı gerçekle karşılaşıyorum, maalesef evrene yaydığım iyi niyet dalgalarım hala güçlenmemiş oluyor :))) Zenginlik enerjimin işe yaramadığını düşünmek istemiyorum çünkü :PpP

Tabii buraya yazdıklarımı sizleri gülümsetebilmek adına öylesine karaladım, çünkü benim de bu aralar biraz gülümsemeye ihtiyacım var sanırım. Havalar soğuyor, hasta oldum olacağım, daire çok soğuk :((( Ve benim DERS ÇALIŞMAM LAZIM ama hiç kendimi toparlayamıyorum :(((

Benim için lütfen güzel dualarınızı esirgemeyin, çok ihtiyacım var; tabii sizin sevgilerinize de :)))



çünkü ben HEPİNİZİ ÇOK SEVİYORUMMM!!! :)

8 yorum:

Gul/İnn dedi ki...

belki çıkar bi gün..ne derler çıkmaz deme şansını dene :) ben ediyorum canım sana,sende bana et..kalbimize göre olsun herşey..sevgiler..

Dürr-i Yekta dedi ki...

e hadi inşallah birgün kazanırsın büyük ikramiyeyi :) gönlünce olsun herşey canım

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Ben hiç sans oyunlarına da milli piyangoyada fırsat vermedim :)
Acaba ben dogustan zengin olmayı ret mi ettim :p

**lila** hand*craft* dedi ki...

Sen o enerjini vara yoğa harcama bence:) Gir battaniyenin altına dersine çalış bakiim..(ay ben de yaşlı kocakarılar gibi oldum çıktım:) )

Maya'nın Cicileri dedi ki...

@Gul/Inn'im, bence de ne olacağı hiç belli olmaz, seni yanımda görmek çok güzel, iyi ki varsın, sağol canım benim...

@Yektacım, kazanırsam seninle de koskoca bir kitap dükkanı açalım olur mu? :)

@Pemb€sintim, valla bilmiyorum, ama senin gönlün zengin ki zaten, diğer zenginlik de seni gelip bulur :)

@Lilacım zaten yorumunu okuyunca sanki annem arkamdan ses etmiş gibi hissettim :))) ama bu kendime getirici yorumun çok iyi oldu, çeki düzene girmem gerek :P kocaman sevgiler :)

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

ayyy canım benimm çok tşk ederim yaaa, çok mutlu ettin benii :))

HerbiRenk dedi ki...

9'una bir piyangom var:)) ben belki zengin olurum:))

şaka bir yana böle şeyler bağımlılık yapıyor gerçekten, takıntı halini almasın aman!

Dersler ise başarılar;)

Maya'nın Cicileri dedi ki...

@Pemb€sinti'm, rica ederim, ne dmek, bende her türlü güzel dilek mevcuttur :) sen mutlu ol gerisi önemli değil :)

@Herbirenk'im, az kalmış amanin, senin için de evrene pozitif enerjilerimizi yollayalım bence, hemennn :) takıntı konusunda haklısın, mesela bugün sayısal loto oynamadım yarın için, ama her an fikrimi değiştirebilirim :P

dersler için ekstra teşekkürler ;)))