27 Mayıs 2011 Cuma

Sınav Molası Sahaf Arası :)

Merhaba canım arkadaşlarım!

Şu dönemde sizi ne kadar özledim anlatamam, dairede her sabah çayımla birlikte ilk işim bilgisayarı açar açmaz sizleri okumak olurdu, şu sınavlarım bir bitse de sizlere sık sık yazmaya devam etsem ah :)

Zaten sınavlarım bitince ilk işim kırlara çıkmak olacak inşallah, sonrasında uzun bir yaz dönemi, ve boş zaman :) Bu yazımı hobi açısından kanaviçe ile değerlendiresim var, bu konuda da danışman olarak sevgili Sedo Kızımızı kendime tayin ettim, onun blogunda bu işin en güzel örneklerini görebilirsiniz :)

Bugün ise sınav haftasının ilk dönemini kapattım, malum cuma günü, kısa bir tatil :) Nişanlı da açıköğretim sınavları için izinliydi bu hafta, onu da çağırdım birlikte Kızılay'a gittik, tabii ben duramadım ve Sakarya Caddesi'nde Çankaya Belediyesi'nin standlarında yer almış tam güzide sahafımızdan yine eskileri topladım :)

Ben tam bir Füruzan'koliğimdir, bilen bilir, bilmiyorsanız da öğrenmiş oldunuz. Bulabildiğim eski yeni tüm kitaplarını topluyorum. En son "Berlin'in Nar Çiçeği" romanını okumuştum, şimdi de "Benim Sinemalarım" ve "Parasız Yatılı" adlı öykü kitaplarını edindim. Ben bir ara öykü yazardım, belki bu maymun iştahla o konuya da geri dönerim :) Kitaplar Can Yayınları baskısı, Parasız Yatılı 1986 basımı, 8. basım, Benim Sinemalarım ise 1993 basımı ve 6. basım.


Bunu da ilgimi çektiği için aldım, Natalia Ginzburg yazarı, "Sevgili Michele", yine Can Yayınlarından...


ve en eski parçalarımız geliyor, iki adet "Bütün Dünya" mecmuası :) Biri 1960, diğeri 1963 basımı. Bulundukları dönemin dünyadaki ve ülkemizdeki ilginç, güncel haberlerini, kişisel gelişim yazılarını filan kapsıyorlar :)


Eh, ben artık biraz sizleri okuyup sonra da ders çalışsam çok iyi olacak sanırım :)

Hepinize kocaman sevgiler :)

10 yorum:

Noblesse dedi ki...

Sakarya caddesinden nereden aldığını merak ettim, iyi çalışmalar, sınavde başarılar:))

Sevdiye dedi ki...

Heyacanlandım şimdi yaw :))

Hadi bitir şu sınavları artık dön aramıza özledik...

Bir de sayfanın bu bembeyaz hali çok hoşuma gitti :)

NOT:Şu sınavlarını atlattıktan sonra Ben'im de sana danışmak istediğim şeyler var...

Mehlika Yıldırım dedi ki...

Ay ay ay sınavlar, finaller vizeler, çok şükür o zamanları atlattım ben, canım sen de en kısa zamanda kurtulusun sınavlardan inşallah =)

mutfagabuyrun dedi ki...

insallah yazarlığı da geri dönersin canım.sınavlarda kolaylıklar diliyorum.sevgiler.

Asahhara dedi ki...

İyi dersler sana :)

Maya'nın Cicileri dedi ki...

@Noblesse'cim Sakarya Caddesi'nde bu arada barlar filan olduğu sokaklar var ya onlardan birinin baş tarafında standlar var sanırım profesör kokoreçin filan karşısında, muhakkak görmüşsündür, işte onların tam uç tarafında kitap standları :)

@Sedo'm son bir hafta ve ben de sizi dehşet özledim :) sen bana bu arada ne sormak istersen hazır ve nazırımdır ama :)

@Mekila'cııım bitsin bence de artık lütfen, hele yaz geliyorken iyice çekilmez oluyoooo :(

@SEvda ablacığım, teşekkür ederim, bu bana bir teşvik oldu, karalamalarımı yakında yayınlayabilirim :)

@Asahhara'cım teşekkür ederim, birazdan ders başına oturabilirim inşallah :)

Atolyekedi dedi ki...

Sınav bitişleri bayram gibi olur. Bir gayretle bitirip bayram sevinci yaşaman dileğiyle....

Begonvilli Ev dedi ki...

Öncelikle ''kolaqy gelsin'' diyorum. Okul biteli onca yıl oldu, hala rüyalarımda sınav görürüm. Nasıl bir baskıdır bu böyle?

Kitaplar belli ki okunmaya değer. Not aldım hepsini de. Sahaf turumda gözlerim raflarda onları arayacak.

Sahaf Kedisi dedi ki...

Maya, çok güzel seçimler yapmışsın ;)

Sınavlarını başarıyla bitir de aramıza dön artık :))

Maya'nın Cicileri dedi ki...

@AtolyeKedi'cim, ben de senin tebessümlerini en kısa zamanda görmek istiyorum inşallah :)

@Begovilli Ev, okuduktan sonra hepsinin izlenimlerini kısa kısa aktaracağım zaten sizlere, bu arada sınav baskısından balataları sıyırdım sıyırcam artık :(

@Kediiiim, teşekkür ederim sen beni anlıyorsun :) geldim geldim artık burdayım sınavlar bitmedi ama geldim ben :) çok özledim seni, sizi, hepinizi de :)