29 Nisan 2011 Cuma

Geri Dönüşümlü Yağmurlu Sabah Yazısı :)

Günaydın herkese,
Ve hayırlı cumalar olsun...
Yağmurlu bir Ankara sabahındayız, sakin, puslu..
Bir fincan çay eşliğinde yazıyorum yazımı size..
Şükürler olsun bu sabah huzurluyum,
Ve yazı yazmak için sabırsızlandım bu sabah...
Bildiğiniz gibi bu sıralar yazı yazma tembelliğim var. Bir de sınavlardan sonra bayağı bir ders çalışmaya kaptırmıştım kendimi. Final sınavlarım mayısın 20'sinden sonra başlayacak, ben de kendime pazartesiye kadar çalışmama süresi vermiştim geçen haftadan, bir nevi dinlenme ya da ödül gibi. Bu boşluk haftamda ben de boyalara saldırdım, çatlayana kadar boya yaptım :) Biliyorsunuz sevgili Pembe Düşler ablam ile zaten odamızı atölyeye çevirmiştik :) Dün bir kavanoz boyadım ve kabarttım, bugün de süt şişelerim var, onları da boyayıp kabartacağım, işlerim bitmeden fotoğraflarını eklemek istemiyorum o bakımdan affınıza sığınıyorum, ama en son geridönüşüm projem olan sıvı sabunluğun fotoğraflarını şimdi sizlerin beğenisine sunuyorum, tadadadaaaaaaaa :)))





herkese kocamannnn sevgiler :)

20 yorum:

balgözlükız dedi ki...

bacım ne güzel olmuş kalpli kalpiii çok tatlıı :)

Maya'nın Cicileri dedi ki...

@bacım çok sağol, sana bişe söylerdim ama bekle, haftaya inşallah ;)))

Sevdiye dedi ki...

ooow hem kalpli,hem gıymızı :)
bu aralar buna benzer bir şey işlemekteyim...
ne derler ;
kalp kalbe karşıdır :D

Maya'nın Cicileri dedi ki...

@Sedocum bence de kalp kalbe karşı :)
biz iyi sardık bu kalp işine desene :) kocaman öpücükler :)

mutfagabuyrun dedi ki...

canım benim nasıl güzel olmuş sıvısabunluk.kalplı kalplı.harika.ellerine sağlık.öpüyorum.

Maya'nın Cicileri dedi ki...

@sevda ablacığım çok teşekkür ederim, birer tane de sana yapalım o zaman :) kocaman öpüyorum :)

fashiONözge dedi ki...

ayyy gördüğüm ennn tatlı sabunluk bu vallaa :))çok yaratıcısın yaaa:))bravooo:)

Maya'nın Cicileri dedi ki...

@özgem, iltifat etmeyin böyle, yakında evden hiç çöp attırmayacağım anneme bu gidişle :) kucak dolusu öpücükler :)

Funda Ceyhan dedi ki...

Çok hoş olmuşlar canım, ellerine sağlık, sevgilerimle...

Maya'nın Cicileri dedi ki...

@funda hanımcım çok teşekkür ederim :)

Unknown dedi ki...

Çok cici olmuş ya bunlar :)
HEm kırmızı hemde kalpli ....
Ellerin dert görmesin.

Maya'nın Cicileri dedi ki...

@kitap cadısı, çok teşekkür ederim, senin gemin kadar güzel olmasa da :)

Unknown dedi ki...

çok güzel olmuş arkadaşım böylece evde hiç birşey eski haşiyle kalmayacak benim gibi:;))

Unknown dedi ki...

ama maya yaaa benim gemi farkılı bu başka bişiy ben boya bilmiyorum yapıyımda o maketleri moyada yardımlarına ihtiyacım olacak :D

necla dedi ki...

renk süper harika olmuş valla ellerine sağlık

Maya'nın Cicileri dedi ki...

@sezocum teşekkür ederim, süt şişelerini dönüştürüyorum şimdi, bi bitse de resimlerini görseniz ah :)

@cadıcım yardıma her zaman hazırım, burdayım canımın içi :)

@necla hanım, ziyaretiniz ve yorumunuz için teşekkür ederim, dönüşümlerin devamı gelicek :)

kocamannn sevgiler :)

Profösör dedi ki...

::)))))))))) Tebessüm olsun size.. Tebessüm gönül hoşluğudur.

Maya'nın Cicileri dedi ki...

@Profösör, teşekkür ederim, tebessüm sadakadır aynı zamanda :)

Adsız dedi ki...

ne güzel yapmışsın, ellerine sağlık.

Maya'nın Cicileri dedi ki...

@sJ tekrar teşekkür ederim :)