9 Şubat 2011 Çarşamba

Yüksek Dozda "Helvacı Helva" ve "Osman"a Dair Bir Post :)

Akşam Osman'ı izledikten sonra, (bizim evde Öyle Bir Geçer Zaman Ki dizisinin kısaltması Osman'dır, Osman denilince ne bir amca, ne bir dayı, ne başka birisi, sadece ama sadece dizi gelir akla:) sabah işyerine gelince ben bir amansız şarkı hastalığına tutuldum, "Heeelvacııı heeelvaa, şeker lokumlu helvaaa!" ne alaka diyorum ya, ne alaka, üstelik ben Necati'ye de sinir olurum, bu durumda benim artık dayak yemediği için Baby Face'lerle yarışır hale gelmiş Mete'nin şarkısını söylemem gerekirdiii! Ama gel gör ki ben hain Necati'nin şarkısını söylemeye başladım!!!


Bu arada, Mete kim, Necati ne iş diye soracak olursanız siz diziden bi haber olarak yaşayan insanlar olduğunuz için bu postu burada okumayı bırakıp, ya dizinin eski bölümlerinden itibaren seyretmeye başlayın ya da ilginizi çekebilecek başka yazılara zıplayın :)


Efendim, aslında ben öyle uzun uzun dizi ya da film anlatmayı beceremem, şu şuna şunu dedi, bu böyle yaptı filan benim pek becerebildiğim iş değildir, ben sadece bakışlara, hareketlere odaklanırım ve yüzeysel konuşmaları es geçerim, amaaaaa Balıkçı'nın o bakışları, o sözleri yok mu, hele Osman'ın ona hediyesi olan köpekbalığı resmini çerçeveletip dükkana asması yok mu bitirdi beni!!! Nasıl bir karizmadır sendeki Balıkçı, çocuğunun intiharından sonra bir insan bu kadar mı evrim geçirir, bu kadar mı bilge olur, ismini unutacak kadar mı geçmişinden nefret eder? Ve yara izini farkeden Cemile'ye bu kadar mı güzel hisler belli edilir? Yeni kahramanım sensin Balıkçı!!! Allah seni ve Cemile'yi Ali Kaptan'ın dengesizliklerinden korusun inşallah!!!



Rus ruleti sahnesine şimdilik girmeyeceğim :)

Zaman zaman ufak sahnelere değinmeye devam edeceğim, şimdilik hepinize kocaman sevgiler :)


veeeee..... Helvacı Helva parçasının gerçek versiyonu, Mavi Işıklar'dan geliyooooor :))))







19 yorum:

BALLI LOKMAM dedi ki...

bu hafta yine kızım sebebiyle izleyemedim, artık netten tekrarına talip olacağım napalım:)))

Maya'nın Cicileri dedi ki...

@BALLI LOKMAM, kaçırma izle hemen :) kocaman sevgiler :)

yerdenuzak dedi ki...

Bende sabahtan beri Mete'nin şarkısı dilimde dolanıyorum, bu konuyu bugün bende yazdım :))www.yerdenuzak.blogspot.com ( Onur Baştürk Sözüm Sana başlığı altında )

Dışavurum dedi ki...

Ben de izleyemedim tüh, merak ettim bak şimdi. İnternettn bulayım akşam.
bir de o şarkıları 2, 3bölüm önce söylemişlerdi aynen benim de aklımda 'helvacılı' olan kalmıştı :)
NEcati de çok güzel rol yapıyor bu arada, gıcık ediyor bizi kendisine başarıyla :)

TatLıGacı dedi ki...

enteresan ama..necati şarkıyı güzel söyledi,mete detone oldu..
ama tabiki biz,mete ciyiz:))

Maya'nın Cicileri dedi ki...

@yerdenuzak, sana geleceğim, şöyle bir okudum ama yazını, aynı şeyleri hissediyoruz, eskilerdeki o naiflik hiçbir yerde yok :(

@Dışavurum, aynen öyle, Necati rolünün hakkını iyi veriyor, bu bölümü izleyince daha iyi hissediliyor :)

@Tatlıgacı, kesinlikle mete'ciyiz :) (hani bir ara ilk bbg'de eraycılarla melihçiler vardı ya aklıma o geldi :P)

hepinize kocaman sevgiler :)

YeMeK vAkTi/AyLiN dedi ki...

heheheh ama benim de o şarkı daha çok hoşuma gitti helvacı helva şeker lokumlu helva :)))

bu arada ali kaptanın suratı kesildide sonra noldu o yaraya 2 saniyede anlamadım:)))

Maya'nın Cicileri dedi ki...

@Aylincim, zaten Ali kaptan olağanüstü bi adam olmaya başladı, şu rus ruletinden de sağ çıkar zaten, dönüşü daha da hiddetli olacak :D

Dürr-i Yekta dedi ki...

ay dizinin adını osman olarak değiştirmeleri lazım aslında, herkez osman başladı osman diye ekrana koşuyor video için tşkler canım iyi geldi ama benimde dilime dolanacak şimdi bu şarkı artık gün boyu söyle dur bunu:)

Maya'nın Cicileri dedi ki...

@Yektacım inan ben hala söylüyorum ve artık kendi sinirlerim bozulmaya başladı :D

gulce dedi ki...

Benn meteci olarak bu şarkıyı beğendim ama senin gibi azıcık kendimden utanıyorum:))

Ama şarkı bana eskideki yoklukları ekmek kuyruklarını tüp şeker kuyruklarını hatırlattı bir insan neden helvaya şarkı yazar diye düşününcee yoklukların insanları ne kadar şüküre sebep olduğunu anlıyoruz..Bizde kaybetmeden helvaları verene şükredelim..Helvacı Helvaa:)

Maya'nın Cicileri dedi ki...

@Gülceciğim, ne kadar güzel bir açıdan bakmışsın olaya, cidden bunu hiç farketmemiştim... Şükrü her daim dile getirmeliyiz zaten... Kocaman sevgiler :)

sevda dedi ki...

benimde favorim balıkcı canım.bence cemileyede aşık.bakalım neler olacak.sevgiler.

Maya'nın Cicileri dedi ki...

@Sevdacım, inşallah güzel gelişmeler olur bence çok da iyi olur aynı fikirdeyiz ;)

EsEr dedi ki...

Benim de bu şarkı dilimde kaç gündür :)
Sevgiler.

EsEr - Vakit Buldukça

Maya'nın Cicileri dedi ki...

@Eser, hoşgeldin, çok leziz bir blogun var ;) kocaman sevgiler

**lila** hand*craft* dedi ki...

Çok hoşsun, ne güzel anlatmışsın. Ayrıca folyoluk çok güzel olmuş, ellerine sağlık. Ahşap boyamanın hamurlu işleri çok hoşuma gidiyor ama hiç bulaşmadım. Ev zaten türlü türlü malzemeden yakında çöp eve dönüşecek. Bari bu kusur kalsın dedim. Ne olacak benim bu halim bilmiyorum. Sevgiler..

Maya'nın Cicileri dedi ki...

@lila, hamur yapacağın zaman bana haber ver sana hamur tarifini yollarım dışarıdan hazır satın alma zaten çok pahalılar ben evde çok ucuza getiriyorum, kocaman sevgiler :)

Fikirlopedim dedi ki...

SÜÜÜÜÜPPPPPERRRRRRR!