15 Şubat 2011 Salı

Mim Mim Mimmm :)

Öğleden sonra yemek dönüşü, bir baktım mail kutusuna, sevgili Yerden Uzak'tan bir mail var, baktım kiii beni mimlemişşş :) Ben de yazacak post konusu arıyordum zatennn :) Hemen başlıyorum cevaplamaya :) Mimin için çok teşekkür ederim sevgili Yerden Uzak'cığım (ne harika bir hitabet oldu bu :))))


1.Gün içinde, eğer gerçekleşirse şok geçireceğin şey?


- Bzzzzt diye cevap veriyorum önce :) Eğer nişanlımdan bana bir çiçek gelirse kesinlikle şok geçirirdim :D


2.Gördüğün zaman, eğer almazsam uyuyamam dediğin şey?


- Pembe netbook'ları her gördüğümde "bu kesinlikle benim olmalı" diyorum ama ne yapalım, hep ukde kalıyor içimde :(






3.Uğruna diyetini bir kalemde bozduğun şey?


- Diyet yapmıyorum, ama yapsaydım Pringles uğruna kesinlikle bozardımmmm :D






4.Uğurun var mı, uğurun?


- Babamın bana aldığı siyah tokayı hep çantamda taşırım :) Canım babam :)


5.Kendine en yakıştırdığın renk?


- Renklerin hepsini çok severim, ama en güzel yakışanı bence haki yeşili :)


6.En sevdiğin takın?


- Altın kelebek kolyem :)


7.Takıntın?


-O kadar çok takıntım var ki, saymakla bitmez, ama en belirginlerinden birini söyleyeyim, kalemlerimi kimselere veremem yazmak için bile olsa, bu en büyük takıntım :)


8.Bavulum çoktan hazır, gitmek istediğim şehir, ülke?


- İzmir, İzmir, İzmir :) Bu şehri çok seviyorum :)






9.Ben bu şarkıyı duyunca şakırım?


- Limon Çiçekleri...


10.Solunda ne var?


- Oxford Wordpower Dictionary şu anda tam solumda duruyor :D








Mimimi iseeee,


blog bacım Bal Gözlü Kız,
yektam, canım yektam sevgili Dürr-i Yekta,
canım ablam Hayattan Ufak Tefek Esintiler,
komşum Gülce,
ve geri dönüşüm üstadım sevgili Hobi Vakti'ne yolluyorummmm :)


kocaman sevgiler :)

12 yorum:

Unknown dedi ki...

KÜSTÜM SANA :(

Maya'nın Cicileri dedi ki...

hemen düzeltiyorum :) küsme yektam :)

gulce dedi ki...

komşumm mayacımmm ..teşekkürler ..bu benım ilk mimimmm ..
kafamı pek toparlayamıyorum en kısa zamanda büyük bir zevkle cevaplayacağım..

Maya'nın Cicileri dedi ki...

@Gülcem geçmiş olsun tekrardan, ne zaman istersen cevaplayabilirsin, kocaman öpüyorum :)

Adsız dedi ki...

benimde ilk mimmim, bakalım cevaplardan neler çıkacak.

Maya'nın Cicileri dedi ki...

@pembedüşler, bakalım bakalım neler çıkacak :)

Unknown dedi ki...

ay zorla mimlettim kendimi aldım kabul ettim de sorular nerde burdanmı okuyup cevaplıcaz ya D:D

Maya'nın Cicileri dedi ki...

sorular üsttekiler, onları al kendi bloguna kopyala yapıştır şekerim :D bekliyorum ama he :)

hobivakti dedi ki...

:))

En müsait zamanımda gereğini yerine getireceğim :)

Maya'nın Cicileri dedi ki...

@hobivakti, merakla bekliyoruz efendim :)

hobivakti dedi ki...

Ödevimi yaptım. :)(:

Maya'nın Cicileri dedi ki...

@hobivakti, geliyorummmm :)