24 Ocak 2011 Pazartesi

yardım lazımmm!!!//ilk yorumcularıma teşekkürler

hepinize merhaba!

ilk önce blogumu yeni açtığım bu ilk günlerde beni yorumsuz bırakmayan arkadaşlarıma çok teşekkür ediyorum. sevgili Güloş ve Annesi, Örgücü Nine ve sevgili Limon Yeşili, candan sevgiler sizlere. evde net bağlantım olmadığı için haftasonu post gönderemedim. yoksa sizi keçeden kapı çelengim hakkında hiç bilgisiz bırakır mıydım? :) yapabileceğim her aşamayı bitirdim, çiçekler, başlık, yapraklar ve kuşlar. yalnız tek bir sorunum kaldı. tüm bu materyalleri birbirine ne yardımıyla bitiştireceğim? silikon tabancası mı yoksa dikişle birleştirme yolu mu daha mantıklı? anladım ki herşeyi hazırlamak güç değilmiş önemli olan bunları nasıl bir araya getirmekmiş. bu konuda da sizin yardımınıza ihtiyacım var. konuyla ilgili çelengin resmini bir önceki postta yayınlamıştım zaten. şimdiden hepinize teşekkür ederim :)


gelelim haftasonunda ne yaptığıma. yeteri kadar temizlik!!! nişanlım evini taşıyordu, kardeşiyle birlikte kalıyor. iki erkek bir arada hiçbirşeyi becefremdiler ve bütün iş biz hanımlara, yani görümcelerim ve kendi anneme! mutfaklar banyolar lavabolar dolaplar hemen hemen heryer önce ozonlanıp dezenfekte edildi ve sonra durulandı. kendi odalarına hiç karışmayalım diyorduk ama ben kıyamadım, dolapları yerleştireyim derken o karışıklığa hiç dayanamadıkm ve dolaba yerleştirilecek ne kadar kıyafet çamaşır filan varsa hepsini olduğu gibi geri poşetlere doldurduktan sonra annemle eve getirdik. "ben yıkarım, durun, hop!! nereye yaaa?!!!" sözlerine aldırış bile etmedik, bari evi şartlamışken beyfendinin kendini de şartlayalım istedik :) kaynım yazık kendi haline kaldı ama ne yapalım :)

haftasonundan da bu kadar işte, aslında resimlerle postu zenginleştirmek isterdim ama  o kargaşada resim çekmek aklımın ucundan bile geçmedi :)

hepinize pozitif bir hafta diliyorum :)

Hiç yorum yok: